5.1.2016

Kylmä


Hyrrr, nyt se talvi on alkanut. Pihalla pakkasta on -24 astetta, ei se auttanut kun herätä pojat käyttämään pihalla ja äkkiä sisälle. Onneks koiratkaan ei tarkene kauan olla pihalla, niin ei tarvii itsekkään kärvistellä.

Eilen wishiltä tuli pojille uudet hupparit, adidog lukee selässä, kolme raitaa. 


On ne söpöläisiä.

Lotta on kipeenä, niin menin sen seuraksi niille, katottiin napapiirin sankarit ykkönen ja väritettiin. En muistanut ykkösosasta mitään, mutta edelleen oon sitä mieltä ett napapiirin sankarit kakkonen on parempi. Jännä , vaikka yleensä jatko - osat on huonompia.


Mulla oli tänään odottavien äitien fysioterapia, sitä on kaks kertaa, viime kerralla oli teoriaa. Nyt katsottiin liikkeitä mitä voi tehdä jos sattuu esim selkään. Ja parhaita lepoasentoja. "Laita tyyny polvien väliin" No joo.. ehkä kaikki tietää mitkä itselle parhaita asentoja, missä on hyvä olla. 

Jäin fysioterapiasta suoraan Jatan kanssa kaupunkiin. Jarkko anto mulle omat joululahja- arpansa, joissa oli 36 euroo voittoa, niin mä shoppailin.


Ostin ihanaa luumun tuoksusta jalkavoidetta, en oo ennen oikein piitannut rasvoista, nyt oon hulluna kaikkeen, varsinkin mitkä liittyy jalkoihin. Mun jalat on niin huonossa kunnossa.



Mulla on musta neuletakki, jossa ei ole mitään kiinnitystä, etsin siihen pitkään vyötä ja tänään ostin. Musta vyö, jossa kultainen ketju menee keskelle, se on vähän liian iso. Jarkko teki siihen jo lisäreikiä, mutta ei se silti oikein istu kunnolla. Pitää joku patentti keksiä.

Käytiin Jatan kanssa myös kotipizzassa märsyämässä, oli ihana saada pitkästä aikaa kotipizzan pizzaa, käyn yleensä halvemmissa paikoissa.



Käytiin Lotan kanssa Lidlissä,ostettiin iltapalaa ja mentiin Maijun luokse herkuttelemaan. Suklaamousse kakkua. Ostettiin myös litsi hedelmiä, jotka oli aivan hirveänmakuisia, tuli mieleen joku alkoholi. 

Ootteko maistanut tai minkä kanssa olette syöneet litsejä?



Adios!













Ei kommentteja: