2.1.2016

Synttärien juhlintaa ja loman alkamista

Aamunn olin töissä ja tättärää!! Tänään jäin viiden päivän vapaalle, ei ole kyllä sen suurempia suunnitelmia. Jos ottais aikaa itselle ja lepäis ja rentoutus (ainakin yrittäs)

Pääsin kahdelta töistä ja lähdettiin Lotan kanssa Wiljamin synttäreille. Oltiin eilinen ilta siellä leipomassa, ja piti päästä maistamaan herkkuja ennenkuin ne loppuu! 


Oli voileipäkakkua, täytekakkua, dallaspullia ja suolaista piirakkaa. Hyvää oli ! Muissa olin auttamassa leipomisessa paitsi Maiju ite väkersi tänään täytekakun :) 

Pikku Wiljami täytti jo neljä vuotta ja meinasi olla välillä pahalla päällä. Eikä suostunut mun kanssa pelaamaan enää lautapeli, kun olin johdolla. En vaan voi mitään jos oon niin hyvä ;)


Synttärisankari komeana

Lahjaksi vietiin Lotan kanssa yhteinen lahja, siinä on autoja junarataan, taxi, paloauto, ambulassi ja helikopteri. Meinattiin vaan joutua ottamaan lahja mukaan kun lähdettiin ja viedä afrikan lapsille, kun synttärisankari rupesi äksyilemään :D


Entäs tämä?


Muistatteko omasta lapsuudestanne kalapelin, jossa kaloja pitää onkia alustalta. Otettiin Lotan kanssa testi, kauan menee että yhdessä saadaan putsattua koko lauta. Joka kerta meni aika lailla 3 minuuttia 30 sekunttia. Ja kolme kertaa yritettiin. Olipas mukavaa. Millastahan näitä kaloja ois onkia humalassa, oisko sihti parempi? 

Illan olin kotona, katoin poikien kanssa Beverly Hillsin chihuahua elokuvan. Romeo oli aivan mielissään, urisi ja murisi ja tarkasti tuijotti. 



Nyt alan rentoutumaan mun minilomalle,ihanaa ihanaa ihanaa!


Sanokaa  nyt joku että nuo mun etuhiukset ei ole niin hirveät !! :D



Adios!












1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaikkee muuta ku hirveet noi hiukset, kaunis nainen! ;)