25.12.2015

Hyvää Joulua

Rupesin heräilemään ajoissa, jo kahdeksalta! Se on aikasin mulle :D Lähdettiin poikien kanssa iskälle. Vietiin lahja ja keiteltiin iskän kanssa yhdessä siinä riisipuuroa. Mä olin hätäinen keittäjä ja sanoin nyt se on valmista, niin riisit jäi hieman koviksi.

Hyvää se silti oli!


Tutkittiin ja testailtiin myös minun joululahjaksi saatua bluetooth kaiutinta. Ääni kuului hyvin, mutta jos kännykälllä samaan aikaan jotain rassaa, niin silloin puskuroi aika paljon.


Hain Heidinja lapset saunaan meidän taloyhtiön saunaan Onneksi sitä saa vuokrata itse miten haluaa. Oli ihana käydä päiväsaunassa, sen jälkeen on aivan erilainen olo.

Puhtaina mentiin Heidin luokse, äiti ja Apekin oli ilmestyneet sinne. Ne kokkaili siellä jo, keitteli perunoita ja laitteli ruokaa syömäkelpoiseen kuntoon.


Syötiin rauhassa ja hyvin. Katsottiin Risto Räppääj ja pidettiin satutuokioita, että lapset malttaisivat olla koskematta paketteihin ja hätäilemättä. Sillä meillä ei pukkia käynyt, lahjat olivat ilmestyneet vain yhtäkkiä pöydän alle.



Onkohan nuista yksikään lahja minulle? :D


Ohoo, olin mä ollut muka näin kiltti. Sukkia suihkugeeliä, suklaata ja arpapaketti, josta sain huikea yhden euron voiton! Jes. :D





Lapsukaiset olivat olleet kiltteinä, minun karvaset lapset sai paljon makupaloja ja täditettävät sai huikean määrän legoja. Niitä rauhoituttiinkin tekemään loppuilta. 

Olivian kanssa minä kasasin musiikkistudio ja oli kyllä tädillä aivot solmussa välillä



Nyt tämä tonttu on niin ähkyssä ja väsynyt, että joutaa nukkumaan kotiinsa. Muistakaa rentoutua ja syödä hyvin pyhien aikana. Itse olen varmaan suklaahumalassa!




Adios!

Ei kommentteja: