23.12.2015

Jouluun virittäytymistä

Aamun  olin kotona ja odottelin kaverin soittoa, kun piti nähdä sitä aamupäivästä.. Soittoa ei kylläkään ikinä tullut.. Mulla pinna kireellä jo aamusta asti heräsin totaallisen väärällä jalalla. 

Onneks ei ihan harakoille kumminkaan mun vapaa aamu mennyt, huom VAPAA aamu, ois mukava, että jotkut osaisivat arvostaa vapaitani ne on aika harvassa vuorotyöläisellä.

Tein ruokaa ja poikien kanssa vietin laatuaikaa. 

Romeon kanssa katottiin vanhoja kotikatu jaksoja.




Ruokana oli kanankoipia riisiä ja salaattia. Salaatissa oli tomaattia kurkkua salaattia ja raakaa sipulia. Raakaan sipuliin on joku ihme mieliteko kokoajan ja sipulin hajuun.



Päivällä lähin Heidin luokse valmistelemaan huomista. Leivottiin tortut, lihapullat, rahka ja tehtiin salaatit. Mä olin jopa reipas ja tiskasin.

Lihapullia oli tasan 70!! :D



Mentiin käymään paltaniemen hautuumaalla, Heidin sedän haudalla. Paltaniemellä oli  jo tuotu paljon kynttilöitä, oli nätin näköistä. 

¨

Hämärää ja lunta satoi. Onneksi ei ihan musta joulu tullut vaikka meinasi siltä näyttää.

Käytiin myös ortodoksisella hautuumaalla ukin haudalla. 




Illalla käytiin vielä mummon luona viemässä joulukukka ja toivottamassa hyvät joulut. Nyt oon kämpillä ja odottelen että kinkku olis uunissa valmista, ja että joulumieli tulisi minullekkin. Pahalta kyllä näyttää. 




Syökää hyvin ja olkaa kiltisti.!



Adios!


Ei kommentteja: