23.12.2015

Pakettia paketin perään

Kävin vielä aamuvuoron pyörähtämässä töissä, sai kyllä juosta hiki hatussa , sillä oltiin kahdestaan. Yleensä meitä on kolme aamussa ja kolme illassa. 

Jaksoin sen verukkeella, sillä NYT mä oon niiiiiin lomalla! Viis vapaapäivää. Aivan  huippuihanaa! 

Oli tullut töiden jälkeen paketteja postiin, kävin hakemassa niitä mielenkiinnolla, sillä en muista kunnolla mitä kaikkea oon wishiltä tilannut . :D 




Tämä hullu värityskirja tuli ablibrikseltä. Optikaalisia illuusioita. Tosi mukava tällaselle joka muutenkin pääkivusta kärsii, halusin sen silti! En kylläkään tänään kerennyt vielä testailemaan. 



Sitten tuli ihanan  löysä paita alle viitosella. Rakastan löysiä paitoja, eikä haittaa vaikka ne on telttoja mun päällä. Tämä on edestä lyhyempi ja takaa pidempi. Tosi kiva olopaita! Värikin on vähän erilainen mitä mulla yleensä. 


Örkille ensimmäinen ostos hankittu! Nimittäin kengät! Nuo oli niin lutuset että pakko oli ostaa jo.

Tänään käytiin Jarkon kanssa tekemässä jouluruokaostokset. Ei me kahdestaan paljoa tarvita kyllä, kinkku tehdään, tai no minä vaan syön sitä. Ja piirakoita, munavoita. Riisipuuroa ajateltiin kanssa kokeilla joulupäivänä. Mä haluaisin karjalanpaistia, mutta kun tuo ukko ei syö mitään niin viiti aina itselle vaan kokkailla. 

Maxista oli loppunut kaikki hyvät joulusuklaat ja kävin lidlissäkin niin pettynyt olin. Joulumielen vei, kun en saanut omasta mielestä tarpeeksi suklaata tälle joulua. 


Millonhan jääkaappi on ollut näin täynnä viimeksi?




Illalla Maiju tuli käymään vielä, ja tehtiin äkkilähtö Prismaan ostamaan suklaata, niin sain vielä melkein viimesimmät geisha ja pätkis rasiat! Joulu on pelastettu!


RAUHALLISTA  JOULUN AIKAA!

Adios!


Ps: Olipas kiva huomata että kaksi oli uskaltanut jättää kommenttia blogiini. Muutkin rohkeasti vaan, kyllä mä nään että joku tätä käy aina vilkuilemassa. ;)




Ei kommentteja: